Le forum des passionnés de bijoux en perles...
Inscrivez-vous sur le forum pour télécharger tous les schémas de bijoux et obtenir des réductions sur les perles!
hello, welcome Casper!!!

bienvenue
voici la traduction : salut de nouveau a chacun , je vis en france , marriée , et j'ai une fille qui a 15 ans .
en recherchant des choses sur les perles , j'ai trouvée ce site que j'ai beaucoup aimée , je me suis inscrite .
comme vous pouvez comprendre , je suis " passionnée de bijoux en perles " bien que je sois debutante j'ai voulu faire un " jewery " en mélangeant le travail au crochet et des perles mais je n'ai pas d'examples .
Quelqu'un en aurai - il ? merci d'avance
hello and welcome casper 
bienvenue sur le fourm 

bienvenue casper 
j'ai un modèle sur mon blog
Dernière modification par DIDDLINDSEY (17-11-2006 21:03:14)

bienvenue casper hello 
Hello
Welcome !!!
Good morning everybody, thanks for all the kind messages, i have allready started a necklace with crochet and pearles. i will send the photo of it as soon as i finish. love , casper;)
Great! Welcome in this forum. My english is not perfect so... I hope that my english will improve while discussing with you. 
Zatloukal a écrit:
Great! Welcome in this forum. My english is not perfect so... I hope that my english will improve while discussing with you.
Hi zat! thanks a lot i'am very happy to be here in this forum, your english seems very good, and i would like to discuss with you in english. infact i understand french and i can speak a little bit but when it comes to writing french it's very difficult!!!
i took a look at your creations, they are beautifull, i like them very much!! i'am a beginner and i hope i will advance quickly.casper;)