Le forum des passionnés de bijoux en perles...
Inscrivez-vous sur le forum pour télécharger tous les schémas de bijoux et obtenir des réductions sur les perles!
Discussion fermée
buonjour je suis sylvia. my french is a disaster and i will write in english...it's better...
i have seen that somebody have the schema syros and i would ask if somebody can send me the schema... if it is possible... i am seraching for this schema and 2 other schema vanue and cyclade.. this bagues are present in this site
http://bijoux-et-perles.les-creatifs.co … perles.php
this is the link... if somebody can help it's fantastic..i have some schema if somebody need ....like bague bouele, or cubique.
i thanks very very much
silvia from italy
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dernière modification par laren1 (23-03-2007 19:20:45)
bonjour à toutes
Je suis à laecherche aussi de ce schéma ... Si quelqu'un peut me l'envoyer par mail, ca serait A...DO...RA...BLE !!!
Merci d'avance

Je ne connais pas ce modele mais WOW !!!!
Il est magnifique wow je vais suivre la conversation de pret
l'échange de schémas est interdit sur le forum , loi du copyright
sylvia_bi a écrit:
buonjour je suis sylvia. my french is a disaster and i will write in english...it's better...
i have seen that somebody have the schema syros and i would ask if somebody can send me the schema... if it is possible... i am seraching for this schema and 2 other schema vanue and cyclade.. this bagues are present in this site
http://bijoux-et-perles.les-creatifs.co … perles.php
this is the link... if somebody can help it's fantastic..i have some schema if somebody need ....like bague bouele, or cubique.
i thanks very very much
silvia from italy
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
silvia sarebbe meglio una presentazione prima di porre una domanda
poi su questo forum lo scambio di schemi coperti da copyright è vietato
se vuoi peró mi puoi mandare una mail cliccando su e-mail sotto al mio angelo
Discussion fermée
| Sujets proches de Schéma du collier syros | Partenaires |
|---|---|
|
|